Celem konferencji jest integracja środowiska specjalistów zajmujących się naukowo, dydaktycznie i praktycznie działalnością public relations i komunikacji marketingowej.
Rozwój mediów społecznościowych, sztucznej inteligencji oraz technologii informatycznych w obecnych czasach zmienia praktykę PR, marketingu oraz wszelkich systemów, narzędzi, form i kanałów komunikowania. Badacze mają więc szerokie pole do prowadzenia szczegółowych analiz, wyciągania wniosków i kształtowania ważnych dla środowiska prognoz. Konferencja będzie więc doskonałą okazją do stworzenia platformy dyskusyjnej, wymiany doświadczeń oraz analizy prowadzonych aktualnie badań.
Podczas dwóch dni Konferencji zostaną poruszone takie tematy, jak:
- Social media na rzecz zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności;
- Public relations, public affairs, dyplomacja publiczna w dobie digitalizacji życia społeczno-ekonomicznego;
- Rola badań marketingowych w epoce technologii cyfrowych;
- Narzędzia public relations w erze cyfryzacji;
- Narzędzia marketingu w erze cyfryzacji;
- Wpływ cyfryzacji na komunikację firm z otoczeniem;
- Bezpieczeństwo informacyjne kraju i podmiotów gospodarczych;
- Nowe trendy i oczekiwania społeczne w obszarze informacji, w tym: działania informacyjne na rzecz zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności, patriotyzm gospodarczy, reputacja gospodarek narodowych;
- Wiarygodność źródeł informacji;
- AI i jej wykorzystanie w marketingu i public relations.
Komitet organizacyjny
- Anna Adamus-Matuszyńska - UE w Katowicach
- Agnieszka Marzęda - Uniwersytet Warszawski
- Waldemar Rydzak - UE w Poznaniu
- Sławomir Gawroński - WSIiZ w Rzeszowie
- Natalia Sieradzka - EXACTO
- Zbigniew Spyra - UE w Katowicach
- Dariusz Tworzydło - Uniwersytet Warszawski
- Małgorzata Wydrzyńska - EXACTO
- Emilia Zakrzewska - Uniwersytet Warszawski
- Michał Pyjas - UE w Katowicach
Harmonogram konferencji
22 września 2023 r., piątek
- 09:00 - 11:00 - Sesja plenarna I
Kyenote Speakers:
- prof. dr hab. Krystyna Wojcik
- prof. dr hab. Jerzy Olędzki
- prof. dr hab. Ryszard Ławniczak
- prof. dr hab. Tomasz Goban-Klas
- 11:00 - 11:30 - Przerwa kawowa
- 11:30 - 13:00 - Sekcje tematyczne
- 13:00 - 14:00 - Przerwa na lunch
- 14:30 - 16:00 - Sekcje tematyczne
- 16:00 - 16:15 - Przerwa kawowa
- 16:15 - 18:00 - Sekcje tematyczne
Rejestracja i koszty uczestnictwa
Do udziału w Konferencji zapraszamy badaczy praktyki komunikacji marketingowej, analityków rynku marketingu oraz public relations, młodych naukowców oraz doświadczonych pracowników nauki w dyscyplinach powiązanych z komunikacją społeczną, mediami, marketingiem i public relations.
Na wydarzenie obowiązuje rejestracja poprzez formularz zgłoszeniowy:
- Udział stacjonarny - zgłoszenia przyjmowane są do 11 września br.
- Udział online - zgłoszenia przyjmowane są do 20 września br.
Opłata konferencyjna:
- 1000 zł - obejmująca koszty bezpośredniego uczestnictwa wraz z referatem (wygłoszenie i publikacja referatu po uzyskaniu pozytywnych recenzji, lunch, przerwy kawowe);
- 500 zł - obejmująca koszty bezpośredniego uczestnictwa bez referatu, lunchu oraz przerw kawowych);
- 700 zł - obejmująca koszty uczestnictwa online wraz z referatem (wygłoszenie i publikacja referatu po uzyskaniu pozytywnych recenzji);
- 200 zł - obejmująca koszty uczestnictwa online bez referatu.
Więcej informacji znajduje się na stronie Konferencji.