UniKAT

Welcome@UniKAT

Konferencja Naukowa w ramach Kongresu Profesjonalistów Public Relations

21-09-2023

wydarzenie całodzienne

Konferencje

Źródło

Celem konferencji jest integracja środowiska specjalistów zajmujących się naukowo, dydaktycznie i praktycznie działalnością public relations i komunikacji marketingowej.

Rozwój mediów społecznościowych, sztucznej inteligencji oraz technologii informatycznych w obecnych czasach zmienia praktykę PR, marketingu oraz wszelkich systemów, narzędzi, form i kanałów komunikowania. Badacze mają więc szerokie pole do prowadzenia szczegółowych analiz, wyciągania wniosków i kształtowania ważnych dla środowiska prognoz. Konferencja będzie więc doskonałą okazją do stworzenia platformy dyskusyjnej, wymiany doświadczeń oraz analizy prowadzonych aktualnie badań. 

Podczas dwóch dni Konferencji zostaną poruszone takie tematy, jak:

  • Social media na rzecz zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności;
  • Public relations, public affairs, dyplomacja publiczna w dobie digitalizacji życia społeczno-ekonomicznego;
  • Rola badań marketingowych w epoce technologii cyfrowych;
  • Narzędzia public relations w erze cyfryzacji;
  • Narzędzia marketingu w erze cyfryzacji;
  • Wpływ cyfryzacji na komunikację firm z otoczeniem;
  • Bezpieczeństwo informacyjne kraju i podmiotów gospodarczych;
  • Nowe trendy i oczekiwania społeczne w obszarze informacji, w tym: działania informacyjne na rzecz zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności, patriotyzm gospodarczy, reputacja gospodarek narodowych;
  • Wiarygodność źródeł informacji;
  • AI i jej wykorzystanie w marketingu i public relations.

Komitet organizacyjny

  • Anna Adamus-Matuszyńska - UE w Katowicach
  • Agnieszka Marzęda - Uniwersytet Warszawski
  • Waldemar Rydzak - UE w Poznaniu
  • Sławomir Gawroński - WSIiZ w Rzeszowie
  • Natalia Sieradzka - EXACTO
  • Zbigniew Spyra - UE w Katowicach
  • Dariusz Tworzydło - Uniwersytet Warszawski
  • Małgorzata Wydrzyńska - EXACTO
  • Emilia Zakrzewska - Uniwersytet Warszawski
  • Michał Pyjas - UE w Katowicach

Harmonogram konferencji

22 września 2023 r., piątek

  • 09:00 - 11:00 - Sesja plenarna I

Kyenote Speakers:

  1. prof. dr hab. Krystyna Wojcik
  2. prof. dr hab. Jerzy Olędzki
  3. prof. dr hab. Ryszard Ławniczak
  4. prof. dr hab. Tomasz Goban-Klas
  • 11:00 - 11:30 - Przerwa kawowa
  • 11:30 - 13:00 - Sekcje tematyczne
  • 13:00 - 14:00 - Przerwa na lunch
  • 14:30 - 16:00 - Sekcje tematyczne
  • 16:00 - 16:15 - Przerwa kawowa
  • 16:15 - 18:00 - Sekcje tematyczne

Rejestracja i koszty uczestnictwa

Do udziału w Konferencji zapraszamy badaczy praktyki komunikacji marketingowej, analityków rynku marketingu oraz public relations, młodych naukowców oraz doświadczonych pracowników nauki w dyscyplinach powiązanych z komunikacją społeczną, mediami, marketingiem i public relations.

Na wydarzenie obowiązuje rejestracja poprzez formularz zgłoszeniowy:

  • Udział stacjonarny - zgłoszenia przyjmowane są do 11 września br.
  • Udział online - zgłoszenia przyjmowane są do 20 września br.

Opłata konferencyjna:

  • 1000 zł - obejmująca koszty bezpośredniego uczestnictwa wraz z referatem (wygłoszenie i publikacja referatu po uzyskaniu pozytywnych recenzji, lunch, przerwy kawowe);
  • 500 zł - obejmująca koszty bezpośredniego uczestnictwa bez referatu, lunchu oraz przerw kawowych);
  • 700 zł - obejmująca koszty uczestnictwa online wraz z referatem (wygłoszenie i publikacja referatu po uzyskaniu pozytywnych recenzji);
  • 200 zł - obejmująca koszty uczestnictwa online bez referatu.

Więcej informacji znajduje się na stronie Konferencji.

Najbliższe wydarzenia